jeudi 17 mars 2011

Same pants, different outfit

 Bonsoir !
Alors aujourd'hui, même pantalon que l'article précédent, mais tenue différente ! :)
Ma maman m'a acheté ce t-shirt lorsque j'étais sur Versailles et je l'aime beaucoup ! La bague oiseau est un cadeau de Kévin, je la trouve absolument adorable, une de mes préférées !
N'ayant pas eu cours aujourd'hui, j'ai travaillé sur un nouveau design, qui sera en ligne ce soir ou demain normalement.
A la fin de cet article, un nouveau sèche cheveux lissant que je viens de recevoir ( à tester ! ) et une petite bague :D
~
Hi everyone !
 
So today, same pants as the previous article, but different outfit! :)My mom bought me this t-shirt when I was in Versailles, and I really like it!I had no classes today, so I worked on a new design, which will be online tonight or tomorrow I think. At the end of this post, a new hair dryer (have to try it !and a new little ring :D
Tshirt & Pantalon : Bershka
Bracelet : Asos
Sac & bague : Cadeaux !
--


Je suis désormais sur Blogloving, Pour suivre mon blog, cliquez sur le lien suivant ! :)



Follow my blog with bloglovin

33 commentaires:

  1. adorable i love the shirt and your hair is such a fab color!

    <3 steffy
    steffysprosandcons.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  2. Super joli tes accessoires :)

    RépondreSupprimer
  3. wow you look amazing! I love ur hair. they're gorgeous <3

    RépondreSupprimer
  4. LOve the shirt ;) Great blog by the way! LOve your style :) Keep on with the good work!

    http://mirelamededovic.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  5. Trop cool cette tenue! Surtout le t-shirt est magnifique. J'adore le tigre! <3

    RépondreSupprimer
  6. You always have such cute accessories! I love your owl bracelet =)

    RépondreSupprimer
  7. I definitely love your bracelet!! :D cool pics

    I need your help, if you like my look please vote me here

    http://chicisimo.com/fashion/outfit/lace-i-love-you-3/

    your vote is very important for me :)

    RépondreSupprimer
  8. very nice! love every single detail of ur look!

    xo, Joll

    RépondreSupprimer
  9. J’adore ton blog et ta vision de la mode!
    Si tu aimes le vintage je te conseille ce site : http://fripesketchup.wordpress.com/
    Il y a de superbes pièces et la boutique est très belle ;-)
    Bonne continuation!
    Mélanie

    RépondreSupprimer
  10. in love w your hair color! you look great!

    xx
    www.SHINYUPSIDEDOWNCROSSES.BLOGSPOT.com

    RépondreSupprimer
  11. Love the jewelry.

    Im your newest follower, hope youll want to follow me too : )

    www.baublesandbangles.blogspot.com

    www.rosivintage.etsy.com

    -Stephanie

    RépondreSupprimer
  12. your hair is so pretty and i love the tee!
    check out my blog and follow me on twitter @zebraandmeerkat x

    RépondreSupprimer
  13. you top is rad! it looks great with the pants.

    RépondreSupprimer
  14. J'aime ton shirt et les chaussures!
    x
    MONi

    RépondreSupprimer
  15. Amazing tshirt!! x

    www.beckydazzler.com

    RépondreSupprimer
  16. Tottally love those shoes! So prettty x

    RépondreSupprimer
  17. Jéé j'adore tes accessoires :)

    RépondreSupprimer
  18. Awesome look, I love that t-shirt your mum bought you :)


    Day By Diva
    Day By Diva
    Day By Diva

    RépondreSupprimer
  19. looks amazing, great choice of pieces :)

    RépondreSupprimer
  20. j'adoooooooooooooooooooore tes bijoux !!

    RépondreSupprimer
  21. Your welcome, maybe we could follow eachother? HUGS!


    http://mirelamededovic.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  22. wonderful blog and photos!
    please check out my photo blog and tell me what you think http://oliviasphotolounge.blogspot.com/
    hugs from sweden!

    RépondreSupprimer
  23. Super cute outfit!

    http://initialed.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  24. J'adore ton tee et tes cheveux sont MAGNIFIQUES!
    Bises :) xx

    RépondreSupprimer
  25. Those accessories are so fabulous! love!

    RépondreSupprimer
  26. omg those accessories are pretty!

    RépondreSupprimer
  27. Pas mal le t-shirt ;-)

    http://kultedazur.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  28. Tes photos sont très jolies !
    Je suis follement Fan de ton t-shirt ! ;)))

    A bientôt,. :))

    RépondreSupprimer